کرم ضد آفتاب برای پوست دست

مدت زمان مطالعه 1,5 دقیقه

داشتن پوستی زیبا و بدون لک، همواره آرزوی خانم ها در هر سنی است. البته این روزها مراقبت از پوست برای همه افراد چه زن و چه مرد مهم است. بیشتر افراد این تصور را دارند که تنها باید از پوست صورتشان در برابر اشعه آفتاب محافظت کنند؛ در حالی که پوست دست نیز در برابر خشکی و نیز اشعه فرابنفش خورشید آسیب پذیر است و عدم محافظت در برابر این عوامل، موجب پیری زودرس آن می شود. در صورتیکه شما آگاه باشید تا چگونه از پوستتان به خصوص پوست دست خود در برابر عواملی نظیر اشعه خورشید مراقبت کنید، می توانید در آینده نگران وجود لک و پیری زودرس در آن نباشید.

پس توجه کنید در کنار مراقبت از پوست صورت باید از پوست دستتان نیز محافظت نمایید. یک روش بسیار آسان در این مورد استفاده از کرم ضد آفتاب برای پوست دست است.

بهترین کرم ضد آفتاب دست کدام است؟

بهترین کرم ضد آفتاب دست کدام است؟

بهترین کرم ضد آفتاب دست کدام است؟

بهترین کرم ضد آفتاب دست کدام است؟ افراد به دنبال خرید کرم ضد آفتاب دست متوجه تفاوت هایی در عملکرد انواع مارک ها و برندها خواهند بود. یکی از این موارد درجه محافظتی کرم ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه فرابنفش خورشید است که به آن SPF ضدآفتاب می گویند. اشعه های خورشید به دو دسته UVA و UVB تقسیم می شود. سن، رنگ پوست، عوامل رفتاری، وضعیت ایمنی از جمله مواردی است که استفاده از کرم ضد آفتاب را برای پوست دستتان ضروری می سازد. به عنوان مثال افراد سفید پوست در معرض سوختگی های بیشتری قرار می گیرند.

اشعه‌های UVB خورشید موجب آسیب به لایه‌ی رویی پوست و در نهایت آفتاب سوختگی می‌شود. این در حالی است که اشعه‌های UVA مسئول به وجود آمدن چین و چروک‌ها، پیری زودرس و آسیب رسیدن به DNA پوست است و در نهایت با تغییر شکل سلول ها، بیماری خطرناک سرطان پوست را سبب می شود. با توجه به این گفته ها بهتر است از کرم ضد آفتاب مخصوص دستی استفاده کنیم که از پوست دست ما در برابر هر دو نوع اشعه محافظت نماید. بهترین کرم ضد آفتاب برای انواع پوست به خصوص پوست دست در تمامی فصل ها از جمله فصل تابستان کرم ضد آفتاب سینره  است.

نحوه مصرف ضد آفتاب دست

نحوه مصرف ضد آفتاب دست

نحوه مصرف ضد آفتاب دست

نحوه مصرف ضد آفتاب دست با توجه به اینکه در حدود 30 دقیقه طول می کشد، تا کرم ضد آفتاب به خوبی جذب پوست شود، پس به هنگام خروج از منزل و زدن کرم، حتما به این نکته توجه گردد. بهتر است در مصرف ضد آفتاب صرفه جویی به خرج ندهید و میزان کافی از آن را روی پوست خود قرار دهید.

توجه کنید چنانچه تعریق شما زیاد است، امکان پاک شدن کرم بسیار است. در این حالت بهتر است، به طور متوالی زدن کرم ضد آفتاب را تمدید نمایید. به عنوان مثال پزشکان متخصص پوست معتقدند هر 1.5 تا 2 ساعت یکبار کرم ضد آفتاب خود را روی پوستتان شارژ نمایید.

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب دست چیست؟

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب دست چیست؟

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب دست چیست؟

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب دست چیست؟جهت حفظ سلامتی و مراقبت از پوست دست از ضد آفتاب استفاده می کنیم که دارای مزایای زیر است:

  • جلوگیری از آفتاب سوختگی و ایجاد لک بر روی پوست دست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • پیشگیری از بیماری های خطرناک نظیر سرطان پوست
  • استفاده از ضد آفتاب روی پوست دست پوششی را فراهم ‌می‌کند که مانع نفوذ اشعه خورشید از طریق پوست ‌می‌شود و به این ترتیب سبب سالم ماندن پوست دست خواهد شد.

معایب استفاده نکردن از ضد آفتاب دست چیست؟

معایب استفاده نکردن از ضد آفتاب دست چیست؟

معایب استفاده نکردن از ضد آفتاب دست چیست؟

معایب استفاده نکردن از ضد آفتاب دست چیست؟افرادی که به طور متوالی پوست دستشان در برابر نور خورشید قرار می گیرد و یا در بیرون از منزل مشغول به فعالیت هستند، باید حتما از کرم ضد آفتاب دست استفاده نمایند. از معایب عمده استفاده نکردن از ضد آفتاب دست در شکل خوش بین آن سوختگی پوست دست و در حالت بسیار خطرناک آن تغییر شکل سلول های پوست و در نهایت سرطان پوست است.

آیا کودکان و نوزادن هم باید از ضد آفتاب دست استفاده کنند؟

آیا کودکان و نوزادن هم باید از ضد آفتاب دست استفاده کنند؟

آیا کودکان و نوزادن هم باید از ضد آفتاب دست استفاده کنند؟

آیا کودکان و نوزادن هم باید از ضد آفتاب دست استفاده کنند؟کودکان از پوستی بسیار لطیف و نازک برخوردارند که در مجاورت نور خورشید به شدت آسیب پذیر است. ضدآفتاب برای کودکان تا 6 ماهگی ممنوع می باشد؛ ولی بعد از 6 ماهگی تا 2 سالگی هم  متخصصان به یک نظر واحدی برای استفاده از کرم ضد آفتاب نرسیده اند. از سن 2 سالگی تا 12 سالگی کرم های ضد آفتاب مخصوص کودکان وجود دارد که فرمولاسیون آن بر اساس پوست حساس کودک می باشد.

از سن 12 سالگی به بعد کودک ما می تواند از ضد آفتاب بزرگ سالان یا والدین خود استفاده نماید. ضد آفتاب ها جزء لوازم آرایشی محسوب نمی شوند و به عنوان ابزاری برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه خطرناک خورشید هستند. پس اگر کودک شما هم ساعات زیادی را در بیرون منزل در برابر نور خورشید قرار می گیرد به عنوان مثال زمان رفتن به کنار ساحل، بهتر است از کرم ضد آفتاب کودک در تمامی نواحی پوست او به خصوص دست ها استفاده شود.

سخن آخر…

این روزها با بالا رفتن دانش و آگاهی مردم و اطلاعات لازم جهت محافظت از خود در برابر نور خورشید، استفاده از ضد آفتاب ها بسیار زیاد شده است. نکته مهم دقت در خرید نوع برند و مارک مشهور است. مثلا مارک ضد آفتاب سینره با داشتن شهرت بسیار زیاد همواره مورد پسند تمامی افراد است. کرم های ضد آفتاب سینره از تنوع بسیار زیادی در محصولات خود برخوردار بوده و توانسته  پاسخ گوی مناسبی برای هر رده سنی و نیز هر فردی از جمله مردان، زنان و کودکان باشد.

ارسال دیدگاه

مطالب مرتبط

پرطرفدارترین محصولات

دسته مقالات