بهترین کرم صاف کننده صورت چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد

مدت زمان مطالعه 2,8 دقیقه

کرم صاف کننده صورت برای پوشاندن و درمان انواع چین و چروک و اسکارهای ناشی از جوش های صورت استفاده می شود.  عوامل مختلفی سبب ایجاد ناهمواری و افتادگی پوست می شوند برای اینکه پوستی صاف و یکدست داشته باشید می توانید از کرم های صاف کننده صورت سینره به صورت روزانه استفاده کنید. در این مقاله به معرفی بهترین کرم های صاف کننده صورت می پردازیم.

بهترین کرم های صاف کننده صورت

1. کرم پر کننده چروک سینره

عملکرد کرم پرکننده چروک سینره به این ترتیب است که در محل چروک محتوای این کرم با عمل لیپو فیلینگ سلول های چربی را فعال کرده و مقدار زیادی چربی در این سلول ها ذخیره می شود.  در نتیجه سلول ها افزایش حجم داده و سبب باز شدن چروک ها می شوند.

ساختاری که در کرم پر کننده چروک سینره وجود دارد باعث ثابت ماندن چربی ها و افزایش غلظت آن ها در محل چروک ها می شود که در این صورت برای مدت بیشتری می تواند در دسترس پوست باشد و محل چروک ها را پر کنند. در نتیجه چهره شخص بسیار صاف و شاداب و جوان تر از سن او نشان داده می شود.

برای استفاده از کرم پرکننده چروک سینره باید مقداری از آن را روی چروک به آرامی پخش کرده و محو کنید. توجه کنید که از ماساژ این کرم روی صورت خودداری نمایید و باید کرم هایی مانند ضد آفتاب، مرطوب کننده را نیم ساعت قبل از کرم پرکننده چروک به صورت بزنید و سپس از کرم صاف کننده صورت استفاده کنید.

ویژگی های کرم پر کننده چروک سینره

  • پر کننده چین و چروک های صورت به محض استفاده
  • حجم دهنده و بازگرداننده فرم کلی صورت
  • با خاصیت لیپوفیلینگ جهت از بین بردن چروک ها
  • بدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری

2. کرم محکم کننده صورت سینره

کرم محکم کننده صورت سینره

یکی بهترین کرم های سفت کننده پوست، کرم محکم کننده صورت سینره است که در تولید این کرم از مواد حاصل از فن آوری بیوتکنولوژی، بیو پلیمرهای دریایی و مواد گیاهی بهره گرفته شده تا بتواند به پوست استحکام لازم را بدهد و از افتادگی پوست در سنین بالا جلوگیری نماید. در ساختار کرم محکم کننده صورت سینره برای حفظ ساختار طبیعی پوست از  مواد ضد چروک و مغذی استفاده شده است. این کرم صاف کننده صورت سینره به سرعت می تواند به پوست حالتی شاداب و جوان بدهد و در دراز مدت سبب افزایش کلاژن و استحکام پوست می شود.  این محصول را می توان در صبح و شب روی پوست استفاده کرد دقت کنید که قبل از استفاده از آن باید صورت را با یک پاک کننده مناسب پاکسازی و تمیز کنید و سپس از این کرم روی صورت و گردن بمالید.

3. کرم ضد چروک سینره

کرم ضد چروک سینره

در ساختار کرم ضد چروک سینره از کمپلکس MDI که یکی از قویترین مهارکننده های کلاژناز استفاده شده است. این ترکیب با پیری پوست مبارزه کرده و کلاژن پوست را تا حد زیادی افزایش می دهد. خاصیت ضد چروک در کرم سینره به سبب وجود عصاره مورد است زیرا این ماده از طریق افزایش عمر سلول های پوست می تواند واکنش گلی کیشن پروتئین هارا مهار کند.  همچنین برای محافظت کامل ساختار پوست با افزایش سن در ترکیب کرم ضد چروک سینره برای ممانعت از اکسیداسیون چربی های سلولی از مواد آنتی اکسیدان کوانزیم Q 10 و Vit E استفاده شده است. برای استفاده از این کرم صاف کننده صورت باید ابتدا صورت را با پاک کننده مناسب تمیز کرد و سپس از این کرم روی پوست مالید.

ویژگی های کرم ضد چروک سینره

  • محافظت از پوست دربرابر آلودگی، خشکی هوا و عوامل مخرب محیطی
  • رفع چروک های سطحی و کاهش عمق چین و چروک ها
  • حاوی کمپلکس MDI جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • حاوی کوآنزیم Q10 و ویتامین E جهت حذف رادیکالهای آزاد
  • بدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری

4. کرم مغذی سینره

کرم مغذی سینره

این کرم صاف کننده صورت سینره دارای قدرت نفوذپذیری بالایی است و می تواند مواد مغذی را به لایه های زیرین پوست نیز برساند. استفاده از این کرم سبب افزایش ساخت مواد حیاتی پوست و انواع پروتئین ها شده و در سلول های پوست سرعت متابولیسم را افزایش می یابد. رادیکال های آزاد روی پوست اثرات مخربی دارند از این رو در ترکیب کرم مغذی سینره از مواد آنتی اکسیدان طبیعی مانند ویتامین A ،E و اسیدهای چرب ضروری (Vit F) استفاده شده است. عصاره های گیاهی موجود در این کرم دارای خاصیت ضد التهابی دارند بنابراین پوست را از اثرات آسیب زای استرس های محیطی حفظ کرده و سبب به تاخیر افتادن پیری و افتادگی پوست می شود. برای استفاده از این کرم باید صورت را با پاک کننده مناسب سینره ( لوسیون پاک‌کننده پوست صورت ) تمیز کرده و سپس هر صبح و شب از کرم مغذی سینره روی گردن و صورت استفاده کنید.

ویژگی های کرم مغذی سینره

  • رفع چروک های سطحی و افزایش قدرت بازسازی پوست در طی شب
  • ترمیم کننده و بازسازی کننده پوست های خسته، کدر و خشک
  • سرشار از ویتامین های E و F جهت بازسازی و حفظ پوست در برابر عوامل مخرب محیطی
  • حاوی عصاره مروارید سیاه غنی از مواد معدنی دریایی و اسیدهای آمینه
  • بدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری
سخن پایانی

 ما امروز در سایت سینره تلاش نمودیم تمامی فاکتورهای مهم و اساسی برای انتخاب بهترین کرم صاف کننده صورت ویژگی هایی باید داشته باشد را بررسی نماییم، همچنین با پیشنهاداتی که در طول این محتوا با محصولات کاملا گیاهی به شما داده ایم، تلاش نمودیم شما را در مسیر درستی از انتخاب قرار دهیم. اگر در این زمینه سئوالی دارید حتما در قسمت نظرات پایین همین صفحه با ما مطرح فرمایید.

یک دیدگاه

  1. رحمان واقف 14 تیر 1402 در 4:22 ب.ظ - پاسخ

    ممنون دیدگاه وزحمات شما!

ارسال دیدگاه

مطالب مرتبط

  • دسته بندی: نکات زیبایی

پرطرفدارترین محصولات

دسته مقالات