کرم ضد آفتاب مردانه چی خوبه؟ معرفی بهترین ضد افتاب برای آفایان

مدت زمان مطالعه 21,1 دقیقه

یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی هر کسی را بی شک پوست او تشکیل می دهد. بسیاری از افراد تصور می کنند که تنها بانوان باید از مواد مراقبتی و بهداشتی مرتبط با سلامت پوست استفاده کنند، اما امروزه حتی آقایان نیز ملزم به استفاده از این محصولات هستند. دلیل این امر هم آن است که زیبایی پوست، جنسیت نمی شناسد! یکی از محصولات مراقبت از پوست، کرم ضد آفتاب مردانه است. این کرم قابلیت آن را دارد تا از سطح پوست آقایان در برابر نور مضر خورشید، محافظت کند.

کرم ضد آفتاب آقایان

کرم ضد آفتاب آقایان
کرم ضد آفتاب آقایان

کرم ضد آفتاب مردانه این قابلیت را دارد تا از سطح پوست آقایان در برابر نور مضر خورشید، محافظت کند. پوست به عنوان لایه بیرونی اعضا بدن، وظیفه حفاظت از اندام ها درونی را دارد. اما ساختار این عضو به گونه ای بوده که حساسیت های خاص خودش را داشته و در برابر انواع خطرات بیرونی، آسیب پذیر است. از این رو به مراقبت و حفاظت بسیار زیادی نیازمند است. استفاده از مواد بهداشتی و مراقبتی می تواند از آسیب دیدن هرچه بیشتر این عضو جلوگیری کرده و روند فرسایش آن را کند کند.

از آن جایی که بیشتر مردان مجبور به کار در فضای باز و زیر نور خورشید هستند، استفاده از محصولی که بتواند هر چه بهتر از پوست آن ها مراقبت کند، لزوم بیشتری پیدا کرده است. یکی از بهترین محصولات بهداشتی پوست، کرم ضد آفتاب مردانه است. این کرم می تواند از سطح پوست شما محافظت کرده و به آن در محافظت بهتر از اندام های داخلی، کمک کند. از این رو جایی برای استفاده نکردن از این محصول باقی نمی ماند.

البته از آن جایی که پوست آقایان در مقایسه با پوست بانوان تفاوت هایی دارد، بهتر است برای مراقبت بهتر از کرم ضد آفتاب مخصوص آقایان استفاده کنید. همچنین آن دسته از مردانی که می ترسند با استفاده از این کرم ها، چهره ای آرایش کرده پیدا کنند، لازم نیست دیگر نگران باشند. کرم ضد آفتاب مردانه به گونه ای تولید شده است که بعد از استفاده به نحوی در پوست حل خواهد شد که رنگ پوست شما را تغییر نمی دهد و چهره شما آرایش کرده نخواهد شد.

نکات مهم در انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب مردانه

نکات مهم در انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب مردانه
نکات مهم در انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب مردانه

زمانی که قصد خرید یک کرم ضد آفتاب را دارید، باید به نکات مهمی دقت کنید. این نکات به سادگی می توانند تجربه یک خرید مطمئن و مناسب را برای شما به ارمغان بیاورند. از مهمترین نکاتی که قبل از خرید کرم ضد آفتاب مردانه باید به ان دقت کرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        به تاریخ تولید کرم توجه کنید

یکی از فاکتورهایی که قبل از خرید باید مد نظر داشته باشید، تاریخ تولید کرم ضد آفتاب است. هرچه کرم تازه تر باشد، کارایی و عملکرد آن بهتر خواهد بود. باید بدانید که مواد موجود در ساختار کرم های ضد آفتاب با سرعت بیشتری تجزیه خواهند شد، حتی اگر در شرایط مناسبی هم نگهداری شوند. از این رو لازم است تا قبل از خرید کرم ضد آفتاب مردانه به تاریخ تولید آن توجه کنید.

·        به مواد موجود در فرمولاسیون کرم توجه کنید

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در هنگام خرید کرم ضد آفتاب آقایان، مواد تشکیل دهنده فرمولاسیون کرم است. حتما تمامی این مواد را بخوانید و در صورتی که با برخی از اسامی آن آشنا نبودید از فرد مطمئنی سوال کنید. کرم ضد آفتاب شما نه تنها نباید هیچگونه ماده خطرناک برای پوست داشته باشد، بهتر است گیاهی باشد و از مواد مغذی در ساخت آن بهره برده باشند.

·        به SPF کرم توجه کنید

اگر می خواهید تا کرم ضد آفتاب هرچه بهتر از پوست شما در برابر آسیب های بیرونی محافظت کند، باید حتما به SPF آن توجه کنید. کرم هایی می توانند به خوبی از پوست شما محافظت کنند که حداقل دارای SPF 30 باشند.

·        نوع پوست خود را بشناسید

متاسفانه بسیاری از افراد در زمان خرید کرم ضد آفتاب بدون توجه به نوع و جنس پوستشان محصول را خریداری می کنند و بعد از چند وقت، زمانی که نتیجه مناسب را دریافت نکردند، از خرید خود پشیمان می شوند. اشتباه این دسته از افراد این است که شناختی نسبت به نوع پوست خودشان ندارند. پوست شما می تواند چرب، خشک و یا حساس باشد. از این رو باید ضد آفتاب مردانه مناسب با پوست خودتان انتخاب کنید.

بهترین کرم ضد افتاب مردانه چیست؟

بهترین کرم ضد افتاب مردانه چیست؟
بهترین کرم ضد افتاب مردانه چیست؟

یک کرم ضد آفتاب مناسب باید به خوبی از پوست شما در برابر هر گونه تهاجم خارجی محافظت کند. همچنین کرم ضد آفتاب آقایان باید دارای فرمولاسیونی باشد که بعد از مصرف، چهره حالت آرایش کرده به خود نگیرد. از سوی دیگر به کرمی می توان عنوان بهترین کرم ضد آفتاب مردانه را اطلاق کرد که در آن از انواع ویتامین ها و مواد مغذی برای سلامت هرچه بیشتر پوست نیز استفاده شده باشد.

یک کرم ضد آفتاب خوب همچنین باید قابلیت آبرسانی مناسبی داشته باشد و از بروز انواع جوش های صورت جلوگیری کند. با توجه به تمامی این مباحث شاید برای شما هم سوال ایجاد شده باشد که اکنون بهترین کرم ضد آفتاب مردانه کدام کرم است؟ اگر سری به بازار خرید و فروش کرم های ضد آفتاب بزنید، متوجه خواهید شد که برندها و مارک های زیادی در پیش روی شما قرار دارند که انتخاب یکی از میان آن ها را برای شما سخت خواهد کرد.

اما اگر به دنبال خرید یک کرم ضد آفتاب برای آقایان می گردید، بدون شک ما به شما کرم ضد آفتاب سینره را معرفی خواهیم کرد. فرمولاسیون این کرم به گونه ایست که می تواند به خوبی از سطح پوست شما محافظت کرده و زیبایی و سلامت را به شما هدیه کند.

کرم ضد آفتاب مردانه بدون رنگ سینره

کرم ضد آفتاب مردانه بدون رنگ سینره
کرم ضد آفتاب مردانه بدون رنگ سینره

کرم ضد آفتاب آقایان سینره دارای قدرت محافظتی بسیار بالایی بوده و با ماندگاری طولانی که دارد می تواند از سطح پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید حفاظت کند. تمامی محصولات برند سینره دارای پایه ای گیاهی هستند و این مسئله را می توان در این کرم ضد آفتاب مردانه هم مشاهده کنید. در فرمولاسیون این کرم از عصاره مورینگا بهره برده شده است. این عصاره می تواند به خوبی از پوست مردان حتی در برابر آلودگی های هوا نیز محافظت کند.

از مهمترین قابلیت های این کرم، بدون رنگ بودن آن است. حتی بعد از استفاده به دلیل ساختار سبکی که دارد، روی پوست به صورت چرب و براق دیده نخواهد شد و حالت طبیعی پوست شما حفظ می شود. همچنین لازم است بدانید که کرم ضد آفتاب بدون رنگ سینره دارای یک سری فیلتر فیزیکی و شیمیایی بوده که تاییدیه اتحادیه اروپا را دارند. پس با خیالی بسیار آسوده از این محصول استفاده کنید. در نهایت نیز می توان به جذب سریع و فرمولاسیونی بدون پارابن را هم اضافه به ویژگی های این محصول بی نظیر اضافه کنیم.

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب مردانه سینره

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب مردانه سینره
مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب مردانه سینره

·        محافظت از سطح پوست در برابر تمامی اشعه های مضر مانند UVC و UVB

·        دارای فیلترهای فیزیکی و شیمیایی مورد تایید اتحادیه اروپا

·        مقاوم در برابر شستشو و تعریق بدن

·        بدون چربی

·        بدون رنگ

·        بافت سبک

·        وجود قابلیت های ضد التهابی برای از بین بردن سوزش های تابش مستقیم خورشید

·        جذب سریع

·        محافظت از سطح پوست در برابر آلودگی هوا

·        دارای SPF 45

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب آقایان سینره

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب آقایان سینره
نحوه مصرف کرم ضد آفتاب آقایان سینره

حال که به خوبی متوجه ویژگی ها و مزایای این کرم بی نظیر شدید، زمان آن رسیده است تا با نحوه مصرف آن هم آشنایی کسب کنید. برای اینکه نهایت استفاده از کرم ضد آفتاب مردانه سینره را ببرید، بهتر است قبل از است قبل از مصرف، کمی کرم مرطوب کننده بر روی پوست خود بزنید. بعد از گذشت 30 دقیقه می توانید کرم ضد آفتاب را بر روی پوست خود بمالید.

البته باید تمامی این مراحل را حدودا 30 دقیقه قبل از اینکه از خانه خارج شوید و در تماس مستقیم با نور آفتاب قرار بگیرید، انجام دهید. همچنین لازم است تا این کرم را در حدود هر 3 تا 4 ساعت یک بار، تجدید کنید. بدین صورت می توانید به سادگی از پوست خود محافظت کرده و بعد از گذشت مدتی متوجه تفاوت در پوست خودتان شوید. همچنین لازم است بدانید که این کرم را می توانید علاوه بر مالیدن بر روی صورت، بر روی گردن خود هم بمالید تا از پوست این ناحیه نیز حفاظت کنید.

نتیجه گیری

پوست صورت یکی از مهمترین فاکتورها در زیبایی است. از سوی دیگر از آن جایی که پوست از سایر اندام بدن محافظت می کند، به محصولات بهداشتی نیاز دارد تا در این مراقبت و محافظت او را یاری کنند. یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب مردانه موجود در بازار، کرم ضد آفتاب بدون رنگ سینره است. این کرم دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی است که می تواند به سادگی از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید و همچنین آلودگی های هوا، محافظت کند.

ارسال دیدگاه

مطالب مرتبط

پرطرفدارترین محصولات

دسته مقالات