بهترین کرم دور چشم بالای ۴۰ سال

مدت زمان مطالعه 6,4 دقیقه

دور چشم ما پوست ظریف و نازکی دارد و از عوامل خارجی بسیاری آسیب می‌پذیرد؛ پس به کمک شما برای حفظ طراوت بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال و زیبایی خود نیاز دارد.

غده‌های چربی اندک، نور آفتاب، آلودگی هوا، افزایش سن و فشارهای حرکتی صورت هنگام صحبت یا خندیدن، موجب بروز آثاری مثل خط‌ها و ترک‌های ریز، خشکی، تیرگی و افتادگی دور چشم می‌شوند. این مسائل با ورود به 40 سالگی، شدت بیشتری پیدا می‌کنند.

اگر قصد ندارید که اجازه دهید میانسالی خدشه‌ای به زیبایی چهره‌تان وارد کند، باید از بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال استفاده کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا فهرستی جذاب از بهترین کرم‌های دور چشم مناسب بالای 40 سال و مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین کرم‌های دور چشم ایرانی و خارجی مناسب بالای 40 سال

بافت پوست اطراف چشم حساس‌تر و خاص از سایر ناحیه‌های صورت است و ساختار بقیه کرم‌ها برای آن، کارایی لازم را ندارد؛ اما انتخاب بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال چالش‌های خاص خود را دارد و به نوع پوست شما، فرمولاسیون کرم، قیمت، نظر پزشک و خیلی عوامل دیگر وابسته است.

در ادامه بهترین کرم‌های دور چشم ایرانی و خارجی را زیر ذره‌بین می‌بریم و مهم‌ترین ویژگی‌هایشان را بررسی می‌کنیم.

بهترین کرم‌های دور چشم ایرانی

حتماً باید کرم دور چشم خارجی بزنیم؟ قطعاً خیر!

در سال‌های گذشته، برندهای داخلی محصولات بسیار باکیفیت و قدرتمندی به بازار عرضه کرده‌اند که رقبای خارجی را به چالش می‌کشند. اگر به‌دنبال خرید بهترین کرم دور چشم برای سن بالای 40 سال هستید، حتماً کرم‌های ایرانی را در میان گزینه‌های خود داشته باشید.

۱. کرم دور چشم بالای 40 سال سینره

سینره سالیان درازی است که همراه ما ایرانی‌هاست و در سرما و گرما از پوست و موی ما محافظت کرده است.

. کرم دور چشم بالای 40 سال سینره

کرم دور چشم بالای 40 سال سینره در صدر فهرست بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال ایرانی است و اثرات چشمگیری در مبارزه با چین‌وچروک‌ها و سیاهی‌ دور چشم دارد. این محصول دوست‌داشتنی، بافت فوق‌العاده سبکی دارد و حاوی روغن هسته انگور، روغن سافلاور، عصاره فائکس و پروتئین هیدرولیزشده گندم است.

تقویت غشاء و افزیش گردش خون در مویرگ‌ها، شفافیت‌بخشی و روشن‌سازی پوست، از مهم‌ترین خواص این کرم بی‌نظیر هستند.

  • سرشار از ویتامین E و کمپلکس MDI ضد چین‌وچروک
  • ممانعت از شل شدن و افتادگی پوست
  • تقویت سد حفاظتی پوست
  • مرطوب‌کننده و آبرسان موثر

۲. کرم دور چشم ضد چین‌وچروک بالای 40 سال لافارر

محصول موثر لافارر برای مقابله با چین‌و‌چروک‌ها و افزایش لطافت پوست اطراف چشم.

کرم دور چشم ضد چین‌وچروک بالای 40 سال لافارر

فرمول این کرم حاوی پروتئین هیدرولیزشده لوپین، هیالورونیک اسید، فسفولیپیدها و پپتیدهای مفید است. حفظ رطوبت و آبرسانی قوی، بهبود خاصیت ارتجاعی، رفع خطوط ریز، روشن‌سازی پف و تیرگی‌ها و افزایش کلاژن‌سازی، تنها بخشی از نتایج استفاده از این محصول هستند. همچنین در زمان استفاده، اطراف چشم را لیفت ‌می‌کند و چین‌و‌چروک‌ها را کمتر نشان می‌دهد و یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال است.

  • یکنواخت‌کننده و جوانساز پوست
  • ممانعت از افتادگی و شل
  • تقویت استحکام اطراف چشم

۳. کرم دور چشم بالای 40 سال آکوا لوسنت بایومارین

کرم ژل دور چشم جذاب بایومارین، کلاژن‌سازی پوست را تحریک می‌کند و چروک‌ها و خط‌های ریز را به همراه حلقه‌های تیره، کاهش می‌دهد.

کرم دور چشم بالای 40 سال آکوا لوسنت بایومارین

فرمولاسیون این کرم بر پایه جلبک‌های دریایی و ملایم است و به‌خوبی رطوبت اطراف چشم شما را تامین می‌کند و ظاهری درخشان و صاف به آن می‌بخشد. از دیگر ترکیبات مفید این محصول می‌توان به عصاره گیاه همیشک، عصاره کالاندولا، مانند روغن آووکادو، ژل آلوئه‌ورا و روغن جوانه گندم اشاره کرد. همچنین کافئین این کرم موجب افزایش گردش خون در مویرگ‌ها و تغذیه بهتر سلول‌های پوستی می‌شود.

  • حاوی سی‌شاین مانع ایجاد تیرگی
  • کمک به حفظ قوام و الاستیسیته پوست
  • ضد التهاب و مانع از پیری زودرس
  • ترمیم‌کننده پوست اطراف چشم

۴. کرم لیفتینگ دور چشم دور چشم بالای 40 سال پروژنا سین بیونیم

کرم لیفتینگ سین بیونیم تحت لیسانس فرانسه و با فرمولی قدرتمند به بازار عرضه شده است.

کرم لیفتینگ دور چشم دور چشم بالای 40 سال پروژنا سین بیونیم

این محصول حاوی ویتامین B و E است و پف‌ها، چین‌وچروک‌ها و تیرگی دور چشم را کاهش می‌دهد. همچنین با تقویت سد دفاعی، از آسیب‌های بیشتر پیشگیری می‌کند و سرعت روند پیری پوست را کاهش می‌دهد. دیگر نکته برجسته چهارمین عضو فهرست بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال، بهره‌گیری از بتا گلوکان مشتق از جو دوسر است که سلامت و لطافت پوست را تامین می‌کند.

  • دارای اثرات آنتی اکسیدان و ضد میکروبی
  • مفید برای تحریک سنتز کلاژن و الاستین
  • بافت سبک و زود جذب

۵. کرم دور چشم بالای 40 سال اکسپرت ایج آردن

این کرم محصولی از خانواده اکسپرت ایج آردن است و با ورود به 40 سالگی، ابزار مناسبی برای سلامت پوست شما خواهد بود.

کرم دور چشم بالای 40 سال اکسپرت ایج آردن

این کرم حاوی کمپلکس ضد خط‌های ریز و جوان‌کننده است و از عصاره چای سبز، شی‌باتر، رتینول، روغن آووکادو، سرامید، ویتامین های E و C و گلوکونات روی و مس در فرمولاسیون خود بهره می‌برد. بهبود ظاهر پف و حلقه‌های تاریک زیر چشم، محو چروک‌های سطحی و عمیق، سفت شدن پوست و رفع افتادگی پلک‌ها از مهم‌ترین آثار استفاده از این محصول هستند.

  • تحریک ساخت پروتئین‌های الاستین و کلاژن
  • تامین رطوبت لازم پوست
  • روشن‌کننده و درخشان‌کننده

۶. کرم دور چشم بالای 40 سال کنتور پاف درماتیپیک

کرم دور چشم درماتیپیک خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد و در محو خط‌های ریزودرشت و چین‌وچروک‌ها عالی عمل می‌کند. همچنین در لیفتینگ پلک‌ها عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

کرم دور چشم بالای 40 سال کنتور پاف درماتیپیک

فرمولاسیون این محصول حاوی ویتامین‌های K، A و C، روغن جوانه‌ گندم، شی‌باتر روغن زیتون و آرگان و مواد معدنی برای تامین سلامت و استحکام پوست است. اگر به دنبال مقابله با پف و حلقه‌های تیره اطراف چشمتان و شفافیت‌بخشی به این ناحیه هستید، این محصول را در گزینه‌های خرید بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال داشته باشید.

بهترین کرم دور چشم خارجی

برندهای خارجی همیشه جذابیت خاصی برای ما دارند و گزینه‌های لاکچری و باکیفیتی بسیاری در میان آن‌ها به چشم می‌خورد که کار انتخاب را دشوار می‌کند. در ادامه مقاله به بررسی چند محصول معروف می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم تا بهترین کرم دور چشم خارجی مناسب بالای 40 سال را انتخاب کنید.

۷. کرم دور چشم ژاپنی بنفیانس شیسیدو

سامورایی ژاپنی و البته گران‌قیمت برای محافظت از زیبایی و جذابیت پوست اطراف چشم شما!

کرم دور چشم ژاپنی بنفیانس شیسیدو

این کرم خاص با کمپلکس‌های KOMBU-Bounce Complex و Squalane و ترکیبات گیاهی موجود در فرمول خود، رطوبت پوست را تا ۴۸ ساعت حفظ می‌کند و حلقه‌های تیره، پف‌ها، خشکی‌ها، چین‌وچروک‌ها و افتادگی‌ها را محو می‌کند.

کرم دور چشم بنفیانس شیسیدو، جلوه علائم پیری را کاهش می‌دهد و از بازگشت دوباره آن‌ها، تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. این محصول در کمترین زمان باعث درخشندگی، یکدستی و شفافیت پوست می‌شود و یکی از بهترین کرم‌های لیست بهترین کرم دور چشم خارجی بالای 40 سال است.

  • محو خط‎های میان ابروها
  • افزایش لطافت و نرمی پوست
  • محافظت در برابر رادیکال‌های آزاد

۸. کرم دور چشم لوک اکتیو ژاک آندرل پاریس

دومین عضو فهرست بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال خارجی، کرم دور چشم لوک اکتیو ژاک آندرل فرانسوی برای مقابله با چروک‌های ناحیه دور چشم است.
این محصول حاوی پروتئین هیدرولیز گیاه لوپین محرک ساخت کلاژن است و کافئین و عصاره گیاه جینلوبیلوبا موجود در آن، به تغذیه و بهبود گردش خون کمک می‌کنند.

کرم دور چشم لوک اکتیو ژاک آندرل پاریس

ممانعت از ايجاد ميليا، افتادگی و پف، کاهش تیرگی، بهبود سفتی دور چشم و کاهش آثار خستگی و آلودگی، از اثرات مهم کرم دور چشم ژاک آندرل هستند.

حاوی ویتامین E ،A و C

کمک به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

موثر در جوان‌سازی و پیشگیری از پیری پوست

حاوی روغن جوجوبا مرطوب‌کننده و نرم‌کننده

۹. کرم دور چشم آل ابوت آیز کلینیک

همه چیز درباره چشمان شماست؛ این پیام کلینیک به شماست!

کرم دور چشم آل ابوت آیز کلینیک

کرم جادویی کلینیک کلاژن‌سازی را تحریک می‌کند و ضمن پیشگیری از ظهور چین‌وچروک، تاثیر چشمگیری در حذف تیرگی‌ها و پف‌های زیر چشم شما دارد. این کرم آمریکایی گزینه‌ای مطمئن برای خرید بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال است.

بافت سبک این محصول سریع جذب پوست می‌شود و ردی از خود باقی نمی‌گذارد. این کرم حاوی ویتامین‌های B ،D و A است و با داشتن عصاره گندم و عصاره برگ چای در کنار این ویتامین‌ها، پکیج مراقبتی کاملی برایتان تدارک دیده است.

  • نشاط‌بخش و درخشان‌کننده
  • تسکین و آرامش پوست
  • برطرف‌کننده پف چشم
  • افزایش الاسیتیسیته و سفتی پوست
  • محو‌کننده چروک‌های اطراف چشم
  • رفع خطوط ریز و چروک‌ها

۱۰. کرم دور چشم آبرسان هیدروبوست نوتروژینا

نمی‌شود صحبت از محصولات مراقبتی پوست و مو باشد و به نوتروژینا اشاره نکرد!

کرم دور چشم آبرسان هیدروبوست نوتروژینا

کرم دور چشم آبرسان نوتروژینا جای خود را در میان گزینه‌های بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال طی سال‌های اخیر باز کرده و محصولی اقتصادی و کارآمد به‌شمار می‌آید.

خاصیت آبرسانی و نرم‌کنندگی این کرم زبانزد است و با حفظ رطوبت تا ۲۴ ساعت، باعث شادابی شبانه‌روزی می‌شود. همچنین می‌توانید قبل از کانسیلر از آن با خیال راحت استفاده کنید. عناصر شاخص ترکیبات این محصول هیالورونیک اسید و رتینول هستند که موجب آبرسانی، افزایش تولید کلاژن، الاستین، تقویت و ترمیم سلول‌ها و بهبود رنگ پوست دور چشم می‌شوند.

  • رفع گودی و تیرگی
  • پیشگیری از خشکی
  • کاهش خستگی پوست اطراف چشم

۱۱. کرم دور چشم لیفتینگ گُلد اولاین

کرم کاربردی و جذاب لهستانی گُلد اولاین، گزینه‌ای خاص با ترکیبی نسبتاً عجیب از طلا!

این محصول حاوی نخ‌‌ها و ذرات طلای ۲۴ عیار در ترکیبات خود است و با نفوذ عمقی و اصولی به پوست، خاصیت لیفت و سفت‌کنندگی خود را به نمایش می‌گذارد.
ذرات طلا در کنار کافئین غلیظ، کمپلکس آرگاتنسیل، روغن گل ذرت، شاه بلوط، عصاره هلهبور و عصاره جلبک لامیناریا، محصولی قدرتمند برای تسریع روند کلاژن‌سازی، کاهش چین‌و‌چروک، آبرسانی قوی و ممانعت از پیری زودرس ساخته‌اند.

  • حاوی ویتامین E و عصاره آلوئه‌ورا
  • آرام‌بخش و مرطوب‌کننده پوست
  • کاهش‌دهنده پف و سایه زیر چشم
  • کاهش تولید ملانین

مقاله پیشنهادی: آشنایی با روش‌های مختلف پاک سازی صورت در خانه

ویژگی‌های بهترین کرم دور چشم مناسب بالای 40 سال

همان طور که متوجه شدیم، برای اطراف چشم باید از کرم ویژه آن استفاده کرد و به‌دلیل کاهش کلاژن‌سازی در میانسالی، این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

ویژگی‌های بهترین کرم دور چشم مناسب بالای 40 سال

شما در انتخاب بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال به‌جز برند معتبر، باید به وجود ویژگی‌های دیگری هم در کرم توجه کنید که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

کرم شما باید با نوع پوستتان سازگار باشد تا باعث حساسیت یا چرب شدن بیش‌ازحد نشود. همچنین محصول باید خاصیت‌های ضد تیرگی، ضد چروک، لیفت‌کنندگی، ضد پف، مرطوب‌کنندگی و آبرسانی قوی را داشته باشد.

از دیگر نکات مهم، عناصر موجود در فرمولاسیون کرم دور چشم مناسب است. به صورت کلی محصول خوب حاوی بیشتر موارد زیر است:

  • پپتیدها برای تحریک ساخت کلاژن و الاستین و ممانعت از افتادگی پوست
  • اسکوالان با خاصیت حفظ رطوبت و آنتی‌اکسیدان
  • ترکیبات ضد آفتاب حاوی SPF
  • نیاسینامید و کوجیک اسید برای رفع تیرگی و خستگی
  • ویتامین‌ C برای روشن‌کنندگی و شفافیت‌بخشی
  • ویتامین E برای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و مراقبت در برابر آسیب‌های محیطی
  • ویتامین K برای کنترل تورم مویرگ‌های خونی و محو تیرگی‌ها
  • رتینول مشتق از ویتامین A برای خاصیت قدرتمند ضدپیری آن
  • هیالورونیک اسید و سرامیدهابرای رطوبت‌بخشی و کاهش چین‌وچروک‌ها

خرید بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال از سینره

چشمان شما حرف‌های بیشتری برای گفتن دارند و تاثیر بسیاری زیادی در زیبایی و جذابیتتان دارند. بسیار مهم است که برای رسیدگی به آن‌ها زمان بگذارید و از کرم مناسب و باکیفیت برای حفظ لطافت و صافی پوست دور چشم استفاده کنید تا ورود به میانسالی، هیچ تاثیری در شفافیت پوست اطراف چشم شما نداشته باشد.

سینره با سال‌ها تجربه تولید محصولات مراقبتی پوست متناسب با شرایط اقلیمی ایران و ویژگی‌های پوستی ژن ایرانی، بهترین انتخاب شما برای خرید بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال است تا با خیال راحت از میانسالی خود لذت ببرید و با اعتمادبه‌نفس کامل در آینه به چشمان خود خیره شوید.

بهترین برندهای ایرانی کرم دور چشم چه هستند؟

سینره، درماتیپیک و لافارر.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های کرم دور چشم خوب چیست؟

سازگاری با پوست، خاصیت ضد چروک، ضد تیرگی و آبرسانی. همچنین کرم شما باید حاوی هیالورونیک اسید، نیاسینامید، ترکیبات ضد آفتاب، اسکوالان، پپتیدها و ویتامین‌های C ،E و K باشد.

 

بهترین برندهای خارجی کرم دور چشم بالای 40 سال چه هستند؟

کلینیک، اولاین و بنفیانس شیسیدو.

ارسال دیدگاه

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

مطالب مرتبط

  • دسته بندی: سلامتی
  • دسته بندی: سلامتی
  • دسته بندی: سلامتی

پرطرفدارترین محصولات

دسته مقالات