بهترین مارک میسلار واتر کدام است؟معرفی پاک کننده آرایش خوب برای انواع پوست ها

مدت زمان مطالعه 0,8 دقیقه

اگر به دنبال یک ماده پاک کننده با کیفیت برای پاکسازی و زدودن آرایش چشم و صورت هستید، به شما این نوید را می دهیم که میسلار واتر می تواند هم به عنوان یک پاک کننده قوی عمل کند و هم جای مرطوب کننده ها و تونرهای پوست را بگیرد و هم نیازی به آبکشی نداشته باشد. میسلار واتر در روزهای گرم تابستان و پر گرد و غبار پاییزی، پوست شما را پاک و درخشان می کند. اگر می خواهید با این معجون سحرآمیز بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر چیست؟

میسل ها ذرات ریز روغنی معلق در آب هستند. آب میسلار یا میسلار واتر حاوی میسل های کمی است که در آن معلق هستند. این گلوله های معلق روغنی، ذرات خاک را احاطه کرده و آن ها را تجزیه می کنند و می توانند پوست را بدون خشک شدن پاکسازی کنند؛ از آنجایی که این گلوله های کوچک از مولکول های روغن در میسلار واتر نقش پاک کنندگی دارند و به طور طبیعی خاک و چربی را جذب می کنند، بنابراین شما روغن طبیعی پوست را که برای هیدراته و سالم ماندن پوست به آن نیاز دارید، از دست نخواهید داد.

مزایای میسلار واتر چیست؟

 مزایای میسلار واتر چیست؟

مزایای میسلار واتر چیست؟

آب میسلار یک محصول زیبایی عالی برای پاکسازی صورت است. این محصول شامل میسل ها یا مولکول هایی است که به حذف چربی و آلودگی از پوست کمک می کنند.

این محصول آرایشی پیشرو برای پاکسازی کامل صورت و هم چنین از بین بردن چربی و ناخالصی ها ایده آل است، اما به شیوه ای غیر تهاجمی عمل می کند تا پوست شما آسیب نبیند.

آب میسلار علاوه بر پاکسازی پوست، به آبرسانی، بستن منافذ پوست و کاهش امکان بروز آکنه و جوش، پیشگیری از حساسیت های پوستی و… نیز کمک می کند. هم چنین میسلار واتر محصولی است که برای انواع پوست مناسب است و برای پاک کردن آرایش چشم هم میتوان از آن استفاده کرد.

همان طورکه در بالا ذکر شد، آب میسلار برای هر نوع پوستی کار می کند، با این حال، استفاده از این محصول بیشتر برای پوست های مختلط، چرب یا حساس توصیه می شود.

بهترین مارک میسلار واتر کدام است؟

"<yoastmark

حال که از مزایای میسلار واتر برای پوست اطلاع حاصل کردید، می خواهیم یکی از برندهای مطرح ایرانی که انواع میسلار واتر را تولید می کند، به شما معرفی کنیم، میسلار واتر سینره با ترکیبات مطابق با استاندارد های جهانی و فرمولاسیون ویژه به شما کمک می کند که علاوه بر تمیز کردن آرایش چشم و صورت، به راحتی و تنها با استفاده از یک پد بتوانید گرد و غبار و آلودگی های محیطی و هم چنین چربی های اضافه پوست را تمیز کنید و علاوه بر آن در مقایسه با صابون و دیگر پاک کننده­ های شیمیایی می تواند pH پوست را متعادل کند و باعث شود پوست خشک و دهیدراته نشود.

میسلار واترهای برند سینره، نیازی به آبکشی ندارند و پوست را باطراوت و شاداب می کنند. این محصولات الکل، پارابن و اسانس هم ندارند و هم چنین آنتی اکسیدانی قوی هستند که می توانند به استحکام بافت پوست کمک کنند و بدون ایجاد حساسیت یا راش های پوستی، پوست را مرطوب و لطیف نگه دارند.

کاربرد میسلار واتر چیست؟

 کاربرد میسلار واتر چیست؟

کاربرد میسلار واتر چیست؟

در اصل، آب میسلار به عنوان پاک کننده آرایش و یک محصول برای پاکسازی روزانه پوست معرفی شده است و این در حالی است که سایر پاک کننده ها می توانند روغن های طبیعی پوست را از بین ببرند، در صورتی که آب میسلار بسیار ملایم تر عمل می کند و تنها چربی اضافه پوست را پاک می کند.

با حذف ناخالصی ها و جذب آن ها توسط مولکول های چربی معلق در محلول میسلار واتر، پوست صورت خشک نمی شود و در پوست ایجاد تحریک نمی کند.

این طبیعت ملایم نه تنها آن را برای افرادی که پوست حساسی دارند ایده آل می کند، بلکه می تواند از طریق یک ماده مرطوب کننده به نام گلیسیرین که در آب میسلار وجود دارد، با خشکی پوست مبارزه هم بکند.

به خاطر داشته باشید که مانند هر محصول مراقبت از پوست، هنگام استفاده از آب میسلار نیز باید انتظارات واقع بینانه ای داشته باشید:

  • برای تمیز کردن آلودگی های سطحی عالی است.
  • آنقدر به پوست نفوذ نمی کند که لایه های زیرین پوست را پاکسازی کند.

برخی از افراد در درجه اول از آب میسلار برای پاک کردن آرایش استفاده می کنند، اما این پاک کننده نمی تواند لوازم آرایشی سنگین را از بین ببرد. پس بهتر است برای پاک کردن آرایش های سبک از آن استفاده کنید.

آب میسلار می تواند یک افزودنی مفید برای مراقبت از پوست شما باشد.

ترکیبات میسلار واتر چیست؟

 ترکیبات میسلار واتر چیست؟

ترکیبات میسلار واتر چیست؟

آب میسلار از میسل ها ، مولکول های کوچک پاک کننده چربی که در آب معلق هستند، ساخته می شود.

میسل ها دارای ویژگی های آبگریزی هستند. این بدان معناست که آن ها می توانند آلودگی ها ، ناخالصی ها و آرایش را از صورت شما پاک کنند.

این محصول مانند آب شفاف است، اما وقتی پوست از آن استفاده می کنید، متوجه تأثیرات ویژه آن خواهید شد. میسل های موجود در آب میسلار عملکردهای مختلفی دارند، از کمک به پاک کردن آرایش گرفته تا پاکسازی صورت و مرطوب کردن پوست شما. میسل ها مانند آهن ربا خاک، چربی و آرایش را بدون اینکه نیاز به ماساژ شدید باشد، از سطح پوست شما پاک می کنند و از بین می برند و بدون خشک شدن بیش از حد پوست را تمیز، هیدراته و شاداب و درخشان می کنند.

آیا میسلار واتر‌ها برای همه انواع پوست مناسب هستند؟

 آیا میسلار واتر‌ها برای همه انواع پوست مناسب هستند؟

آیا میسلار واتر‌ها برای همه انواع پوست مناسب هستند؟

آب میسلار، یک پاک کننده ملایم، غیر الکلی و فاقد روغن و مواد شیمیایی است. این ماده حاوی صابون های سنگین یا مواد پاک کننده نیست که چربی های طبیعی پوست شما را از بین ببرد یا آن را خشک کند یا باعث ایجاد جوش و آکنه شود، بلکه تأثیرات آن روی پوست ملایم است و هیچ آسیبی به آن نمی رساند.

از طرف دیگر، از آنجا که این محصول حاوی مواد شیمیایی قوی نیست، ممکن است همه آثار آرایش را از بین نبرد.

چرا باید از آب میسلار استفاده کرد؟

چرا باید از آب میسلار استفاده کرد؟

چرا باید از آب میسلار استفاده کرد؟

  • آب میسلار واتر نیازی به آبکشی ندارد، این قابلیت این امکان را به شما می دهد که در همه جا و همه وقت از این محصول شوینده استفاده کنید، از خانه گرفته تا دانشگاه و یا وقتی که در حال طبیعت گردی هستید.
  • میسلار واتر فاقد هرگونه ماده شیمیایی است که می تواند چشم شما را تحریک کند یا باعث قرمزی آن ها شود یا چشمان شما را اشک آلود کند. هم چنین این محصول با فرمول آب و گلیسیرینی که دارد، برای پوست های حساس نیز مناسب است.
  • این ماده ساینده یا لایه بردار نیست و در ترکیبات آن الکل هم به کار نرفته است که پوست شما را خشک کند یا باعث التهاب پوست شود بلکه تأثیر ملایمی روی پوست شما دارد. تنها با چند فشار پد آغشته روی پوست، آن را تمیز می کند و نیازی به ماساژ پوست ندارد. هم چنین استفاده از این محصول باعث صرفه جویی در وقت می شود و همه جا می توان از آن استفاده کنید، مثلاً می توانید از آن در رختخواب استفاده کنید و بدون نیاز به آبکشی، بخوابید.

تفاوت میسلار واتر‌ها با صابون و شوینده های دیگر چیست؟

میسلار واتر یک پاک کننده صورت است که با صابون و دیگر انواع شوینده فرق دارد. این ماده شستشو، برخلاف صابون و سایر شوینده ها، در ظاهر شبیه به آب است و برای استفاده از آن تنها داشتن یک عدد پد یا پنبه کافی است و پس از استفاده از آن نیازی نیست که صورت را آبکشی کنید. شوینده هایی مثل صابون معمولاً تمام چربی پوست را از بین می برند و رطوبت پوست را به شدت کاهش می دهند ولی میسلار واتر پوست را هیدراته و لطیف و شاداب می کند.

آیا استفاده از صابون به جای میسلار واتر کار درستی است؟

آیا استفاده از صابون به جای میسلار واتر کار درستی است؟

آیا استفاده از صابون به جای میسلار واتر کار درستی است؟

همان طور که گفتیم، میسلار واتر با صابون و سایر شوینده ها تفاوت زیادی دارد. بجز اینکه میسلار واتر رطوبت پوست را حفظ می کند و تنها چربی های اضافه آن را از بین می برد، به دلیل اینکه پس از استفاده نیاز به آبکشی ندارد، این امکان را برای شما  فراهم می کند که در هر محلی، چه در خانه و چه در خارج از خانه به راحتی از آن استفاده کند. در صورتی که صابون علاوه بر مشکلاتی که برای پوست صورت ایجاد می کند، حتماً باید با آب ترکیب شده و پس از استفاده از آن آبکشی شود.

مراحل استفاده از میسلار واتر

 مراحل استفاده از میسلار واتر

مراحل استفاده از میسلار واتر

آب میسلار (مانند سایر پاک کننده های صورت) باید اولین گام در روال روزانه مراقبت از پوست شما باشد. برای استفاده از این محصول کافی است یک تکه پد یا پنبه را به این پاک کننده آغشته کنید. سپس این پد را روی پوست صورت خود بکشید و مجدداً همین کار را تکرار کنید تا هیچ آلودگی یا آرایشی روی پوست صورت شما باقی نماند. برای پاک کردن آرایش چشم، ابتدا مطمئن شوید که پد را کاملاً به میسلار واتر آغشته کرده اید، سپس آن را روی آرایش چشم خود بگذارید و کمی فشار دهید و سپس بردارید. این کار را تا زمانی که آرایش چشم به طور کلی پاک شود، ادامه دهید.

در ساخت میسلار واترها از چه مواد شیمیایی استفاده شده است؟

 در ساخت میسلار واترها از چه مواد شیمیایی استفاده شده است؟

در ساخت میسلار واترها از چه مواد شیمیایی استفاده شده است؟

بیشتر ترکیبات رایج موجود در آب میسلار بی ضرر هستند.

آب میسلار بیشتر از آب تصفیه شده تشکیل شده است و سایر مواد اصلی آن، سورفکتانت ها هستند. این ها مواد شیمیایی هستند که از جدا شدن روغن و آب جلوگیری می کنند. هنگامی که سورفکتانت ها به آب اضافه می شوند، خوشه های کوچکی به نام میسل تشکیل می دهند که این مولکول ها به حذف چربی از پوست کمک می کنند.

آب میسلار هم چنین حاوی مواد مختلفی است که در سایر محصولات مراقبت از پوست مشترک است، مانند:

  • گلیسیرین که یک عامل مرطوب کننده است.
  • آلوئه ورا که یک ماده گیاهی با مزایای متعدد برای پوست است.

آیا بعد از استفاده از میسلار واتر باید صورت خود را بشوریم؟

 آیا بعد از استفاده از میسلار واتر باید صورت خود را بشوریم؟

آیا بعد از استفاده از میسلار واتر باید صورت خود را بشوریم؟

می توانید از آب میسلار به عنوان یک ماده شستشوی سبک صورت استفاده کنید چراکه مهم ترین مشخصه آن فقط همین است، ماده ای سبک، آسان برای استفاده و طراوت بخش که مانند برخی از شوینده های صورت و روغن پاک کننده های پوست، باعث احساس چربی بیش از حد روی پوست شما نمی شود و بهترین قسمت استفاده این محصول این است که آنقدر مغذی و آبرسان است که حتی نیازی به آبکشی آن ندارید!

سخن پایانی

میسلار واتر یک تیر با چند نشان است. به این معنی که با استفاده از این محصول فوق العاده هم از شر آلودگی های روی پوست و چربی اضافه آن راحت می شوید و هم اینکه می توانید آرایش صورت خود را پاک کنید و علاوه بر آن به پوست آبرسانی کنید و آن را شاداب نگه دارید.

ارسال دیدگاه

مطالب مرتبط

  • دسته بندی: نکات زیبایی

پرطرفدارترین محصولات

دسته مقالات