جوانه گندم برای چاقی صورت

مدت زمان مطالعه 2,2 دقیقه

اگر می‌خواهید صورتتان را چاق کنید تا خوش فرم‌تر و جوان‌تر از همیشه به نظر برسد، احتمالا با یک پزشک زیبایی برای انجام کارهایی نظیر کانتور صورت، فیلر و یا بوتاکس مشورت کرده‌اید؛ اما اگر بگوییم با یک راه طبیعی، بدون نیاز به هرگونه تزریق یا دارو می‌توانید صورت خود را چاق کنید چه؟ باز هم انتخابتان انجام تزریق‌های مختلف و گذراندن دوران نقاهت طولانی خواهد بود؟

در این مطلب از مجله سینره قصد داریم به معرفی طبیعی‌ترین راه ممکن برای چاقی صورت بپردازیم. مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت!

شاید عجیب به نظر برسد ولی اگر جوانه گندم را به صورت مرتب در رژیم غذایی خود داشته باشید، متوجه پر و چاق‌تر شدن صورتتان خواهید شد. با ما همراه باشید.

خواص جوانه گندم برای چاقی صورت

جوانه گندم برای چاقی صورت خوب است؟ پاسخ این سوال مثبت است؛ اما نه‌تنها چاقی صورت، بلکه برای سلامتی دیگر اعضای بدن نیز از جوانه گندم باید در رژیم غذایی خود بهره‌مند شوید.

بیایید کمی جزئی‌تر به خواص جوانه گندم برای چاقی و پر شدن صورت و سلامت نگاهی بیندازیم.

منبعی سرشار انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی

جوانه گندم یک منبع سرشار از ویتامین‌های گروه B (خصوصا اسیدفولیک و ویتامین B6) است. همچنین مقادیر زیادی از ویتامین E، روی، منیزیم، مس و پتاسیم، در این ماده غذایی وجود دارد.

منبعی سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها

توکوفرول‌ها و فیتوکیمیکال‌ها از جمله آنتی‌اکسیدان‌های قوی هستند که می‌توانند به کم شدن التهابات بدن کمک کرده و همچنین از بدن در برابر آسیب‌های اکسیداتیو محافظت کنند. جالب است بدانید هر دو آنتی اکسیدان توکوفرول و فیتوکمیکال به مقدار زیادی در جوانه گندم موجود است.

جوانه گندم سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها است

محافظت از قلب و عروق

کاهش فشار خون و کاهش کلسترول تنها یکی از مزایای استفاده از جوانه گندم است که همین امر موجب سلامت قلب و عروق نیز خواهد شد.

تقویت سیستم ایمنی

پیش از این اشاره کردیم که علاوه بر این که جوانه گندم برای چاقی صورت خوب است، منبع سرشاری از ویتامین‌ها به شمار می‌رود. حضور ویتامین‌ها و مواد معدنی به‌اندازه کافی در رژیم غذایی می‌تواند موجب تقویت سیستم ایمنی شود.

بهبود وضعیت سیستم گوارش

جالب است بدانید جوانه گندم دارای یک سری الیاف است که همین الیاف باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌شود.

بهبود وضعیت سلامت پوست و مو

می‌دانیم که جوانه گندم دارای مقدار زیادی ویتامین E است. تاثیر شگفت‌انگیز جوانه گندم روی پوست و مو به دلیل حضور ویتامین E در جوانه گندم است.

چاقی صورت

این روزها بهتر است به‌جای استفاده از انواع تزریق و داروهای مختلف، از راه‌های طبیعی برای داشتن صورتی شاداب‌تر و چاق‌تر استفاده کنیم.

تاثیر جوانه گندم برای چاق شدن صورت ثابت شده است و فرقی ندارد که آن را در سالاد مصرف کنید یا از ماسک و پودر آن استفاده کنید. در هر صورت پس از گذشت چند روز شما به خوبی متوجه تغییرات خواهید شد.

نحوه استفاده از جوانه گندم برای چاقی صورت

جوانه گندم در اشکال متنوعی قابل مصرف است. این انتخاب شماست که جوانه گندم را وارد رژیم غذایی خود در انواع سالاد بکنید، پودر جوانه گندم را به وعده شیر یا ماست روزانه‌تان اضافه کنید یا از ماسک جوانه گندم استفاده کنید.

نحوه استفاده از جوانه گندم برای چاقی صورت

در ادامه قصد داریم تمام راه‌های قابل استفاده از جوانه گندم برای پر شدن صورت را بررسی کنیم.

انواع ماسک‌های جوانه گندم برای چاقی صورت

در ادامه طرز تهیه جوانه گندم برای چاقی صورت به‌صورت ماسک را معرفی می‌کنیم. مواد لازم برای این ماسک‌ها به‌راحتی پیدا می‌شود و تهیه آن‌ اصلا کار سختی نیست.

ماسک صورت جوانه گندم و موز

مواد لازم: یک عدد موز، 2 قاشق چای‌خوری روغن زیتون، 1 قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم.

ماسک صورت جوانه گندم و موز

طرز تهیه: موز را با چنگال له کنید و پودر جوانه گندم و روغن زیتون را به موز له‌شده اضافه کنید. ترکیب را به‌خوبی هم بزنید تا یکدست شود. سپس ماسک آماده‌شده را روی پوستتان گذاشته و 30 دقیقه صبر کنید.

حالا پوستتان را با آب ولرم بشویید و ماساژ دهید. چندبار در هفته از این ماسک استفاده کنید تا پوستتان صاف و لطیف شود. سلول‌های مرده پوست توسط این ماسک از بین خواهند رفت.

ماسک صورت عسل و جوانه گندم

مواد لازم: یک قاشق چای‌خوری روغن جوانه گندم، یک قاشق چای‌خوری عسل، چند قطره شیر نجوشیده.

ماسک صورت عسل و جوانه گندم

طرز تهیه: تمام مواد را با یکدیگر ترکیب کرده و آن‌قدر هم بزنید تا ترکیب غلیظی حاصل شود. سپس ماسک را روی پوستتان بزنید و پس از 15 دقیقه صورتتان را با آب ولرم بشویید.

از این ماسک هر روز استفاده کنید و پس از هربار استفاده از ماسک، یک مرطوب‌کننده مناسب پوستتان را بزنید. این ماسک برای افرادی که پوست چرب دارند، معجزه می‌کند. همچنین اگر می‌خواهید جوش‌های سرسیاه‌تان را از بین ببرید، از این ماسک استفاده کنید.

ماسک صورت آووکادو و جوانه گندم

مواد لازم: یک قاشق چای‌خوری ماست، یک قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم، یک قاشق چای‌خوری آووکادو.

ماسک صورت آووکادو و جوانه گندم

طرز تهیه: تمام مواد را با هم ترکیب کرده و آن‌قدر هم بزنید تا ترکیب غلیظی حاصل شود. این ترکیب را روی پوست گذاشته و پس از 20 دقیقه با آب ولرم صورتتان را شست‌وشو دهید.

برای اینکه نتیجه بهتری را در سریع‌ترین زمان ممکن بگیرید، می‌توانید هر روز از این ماسک استفاده کنید. این ماسک خاصیت ضد پیری دارد، چروک‌های ریز پوست را از بین می‌برد و پوستتان را درخشان می‌کند.

طریقه مصرف خوراکی جوانه گندم برای چاقی صورت

علاوه بر استفاده از جوانه گندم در انواع ماسک‌های صورت، می‌توانید آن را به صورت طبیعی وارد رژیم غذایی خود کنید. بهترین طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت، سالاد جوانه گندم است. می‌توانید جوانه گندم را به‌صورت طبیعی در ترکیب هر سالادی که دوست دارید، وارد کنید تا یک مزه بی نظیر را بچشید.

همچنین می‌توانید به‌صورت روزانه مقداری از پودر جوانه گندم با شیر برای چاقی صورت استفاده کنید یا آن را با هر وعده غذایی دیگری ترکیب و نوش جان کنید. می‌توانید به جای شیر، از ماست هم استفاده کنید.

تاثیر پودر جوانه گندم دقیقا مشابه ماسک صورت جوانه گندم یا اضافه کردن جوانه گندم به سالاد است. مصرف پودر جوانه گندم با آب نیز به چاقی صورت کمک بسیاری می‌کند.

در ادامه، طرز تهیه ۲ سالاد با جوانه گندم را شرح می‌دهیم.

سالاد جوانه گندم و گردو

مواد لازم: 2 فنجان جوانه گندم، 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون، یک عدد پیاز زرد، یک قاشق چای‌خوری برگ آویشن، نصف پیمانه گردو، 2 قاشق چای‌خوری عسل، نصف فنجان کشمش، یک قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک، 3 عدد پیازچه، نصف فنجان جعفری یا گشنیز

سالاد جوانه گندم و گردو

طرز تهیه: جوانه گندم را به‌مدت 30-20 دقیقه به همراه آب و نمک بجوشانید. سپس این ترکیب را آبکش کرده و اجازه دهید تا کاملا خنک شود.

پیاز را به همراه روغن زیتون و نمک تفت دهید تا طلایی شود. سپس بقیه مواد را به ترکیب پیاز اضافه کنید و کمی بیشتر تفت دهید تا طعم‌ها به خورد هم بروند.
کشمش و گردو را به ترکیب اضافه کنید و زیر گاز را خاموش کنید. حالا مقداری عسل برای خوش‌طعم شدن اضافه کنید. سالاد شما آماده است.

سالاد جوانه گندم و کلم

مواد لازم: یک پیمانه جوانه گندم، یک سوم پیمانه روغن زیتون، 2 قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک، مقداری نمک و فلفل، یک عدد کلم قرمز، نصف یک عدد پیاز قرمز، 2 قاشق چای‌خوری سس خردل.

سالاد جوانه گندم و کلم

طرز تهیه: جوانه گندم را پس از اینکه به‌خوبی شستید، به همراه هشت لیوان آب برای 30-20 دقیقه بجوشانید.

روغن زیتون، سس خردل، سرکه بالزامیک، نمک و فلفل را با یکدیگر ترکیب کنید. حالا کلم قرمز را خورد کنید، جوانه گندم را آبکش کرده و تمام مواد را باهم مخلوط کنید تا سالادتان آماده شود.

مقدار مصرف روزانه پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

فعالیت جسمانی، سن، جنسیت، وزن فعلی‌تان، نیازهای مغذی و رژیم غذایی‌تان تعیین می‌کند که شما چقدر جوانه گندم باید به صورت روزانه مصرف کنید.

استفاده از این ماده غذایی در اشکال مختلف (پودر، جوانه طبیعی و یا روغن) باید توسط پزشک تغذیه برایتان مشخص شود. البته استفاده از پودر جوانه گندم به‌اندازه 1 قاشق غذاخوری در روز منعی ندارد.

بهترین زمان مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

بهترین زمان مصرف جوانه گندم برای پر شدن صورت، صبح‌ها است. در وعده صبح می‌توانید یک الی دو قاشق غذاخوری (بسته به شرایطی که پیش‌تر گفتیم) را با یک لیوان شیر ترکیب و نوش جان کنید. این ماده منبع انرژی است و به‌شدت در کنترل سطح قند خون به‌صورت طبیعی موثر است.

پودر جوانه گندم بعد از چند روز چاق می‌کند؟

شاید اینکه پودر جوانه گندم بعد از چند روز چاق میکند، هم سوال شما باشد. عوامل متعددی در نتیجه استفاده از جوانه گندم برای چاقی موثر است.

مثلا اینکه چند روز در هفته و چه مقدار از جوانه گندم در چه شکلی استفاده می‌کنید؟ اگر رژیم غذایی پرکالری و متعادلی داشته باشید، معمولا بین 4-2 هفته به نتیجه مدنظرتان خواهید رسید.

عوارض احتمالی مصرف پودر جوانه گندم

نکات مهم برای اثربخشی بیشتر جوانه گندم در چاقی صورت

برای اثربخشی بیشتر جوانه گندم در چاقی صورت، باید در مقادیر کنترل‌شده و به‌صورت مرتب آن را وارد روتین پوستی خود یا رژیم غذایی‌تان کنید.

اگر مرتب از این ماده استفاده نمی‌کنید، توقع نتیجه مطلوب را نداشته باشید. تنها زمانی نتیجه مورد نظرتان حاصل خواهد شد که در کنار استفاده از جوانه گندم، موارد دیگر را نیز رعایت کنید.

استفاده از دیگر مکمل‌ها و همچنین لوازم پوستی مورد نیاز به شما کمک زیادی در جهت رسیدن به هدفتان خواهد کرد.

عوارض احتمالی مصرف پودر جوانه گندم

استفاده از پودر جوانه گندم برای بیشتر افراد منعی ندارد و حتی مفید است. در موارد بسیار نادری، افراد پس از استفاده از پودر جوانه گندم دچار واکنش‌های حساسیتی شده‌اند (حساسیت تنها برای افرادی است که به گندم و مشتقاتش حساسیت داشته باشند).

از طرفی مصرف بیش از حد پودر جوانه گندم می‌تواند عوارضی نظیر سنگ کلیه یا ناراحتی‌های گوارشی را در پی داشته باشد.

جوانه گندم؛ راهکاری طبیعی برای چاقی صورت

اینکه پودر جوانه گندم برای چاقی صورت موثر است، کاملا درست است؛ اما استفاده از جوانه گندم تنها زمانی اثربخش خواهد بود که شما در روتین روزانه‌تان، رژیم غذایی متعادل، ورزش مرتب و روتین پوستی منظم داشته باشید.

در کنار همه اینها اگر حساسیت به گندم یا مشتقاتش دارید، حتما پیش از استفاده از پودر جوانه گندم از یک متخصص تغذیه نظرخواهی کنید تا طبق شرایط‌تان میزان استفاده از پودر جوانه گندم را برایتان معین کند.

سوالات متداول

مصرف پودر جوانه گندم برای چه افرادی توصیه نمی‌شود؟

برای افرادی که به گندم و مشتقاتش حساسیت دارند، استفاده از پودر جوانه گندم ممنوع است و تنها در مقادیر کم تحت نظر پزشک باید از این ماده استفاده کنند.

 

طبع پودر جوانه گندم به چه صورت است؟

این ماده طبع گرم و معتدل دارد و استفاده از آن برای اکثر افراد هیچ منعی ندارد؛ مگر افرادی که به حساسیت به گندم مبتلا هستند.

43 دیدگاه

  1. سارا 20 آبان 1401 در 7:44 ب.ظ - پاسخ

    سلام ایا خوردن جوانه گندم با آب بعد از غدا چاق میکنه؟

    • پشتیبانی سایت 21 آبان 1401 در 1:05 ب.ظ - پاسخ

      پیشنهاد می کنیم پیش از غذا میل کنین

      • عرفان 28 فروردین 1402 در 8:11 ق.ظ - پاسخ

        پیش از غذا که اشتهارو کامل میبنده و نمیشه بعدش غذا خورد و این باعث لاغر شدن میشود پس باید بعداز صبحانه یا نهار میل کرد همراه با شیر و عسل البته با ماست هم میشه مخلوط کرد

  2. نرگس 26 آبان 1401 در 4:58 ب.ظ - پاسخ

    من نمیخوام صورتم چاق شه فقط چاقی بدن و عضله میخوام چطور بهتره استفاده کنم ؟

    • پشتیبانی سایت 28 آبان 1401 در 3:44 ب.ظ - پاسخ

      از رژیم پروتئین می تونین برای عضله سازی استفاده کنین.

    • امین 25 اردیبهشت 1402 در 6:54 ب.ظ - پاسخ

      سیب‌زمینی آب پز

      • ابولفضل نیازی 8 آذر 1402 در 12:12 ق.ظ - پاسخ

        من میخوام صورتم چاق بشه و اینکه جاهای خالی را پر کند نمیخوام چاق بشم

        • mohegh 9 بهمن 1402 در 3:50 ب.ظ - پاسخ

          دوست عزیز
          با متخصص تغذیه مشورت کنید

    • Reza 8 دی 1402 در 9:35 ب.ظ - پاسخ

      شربت اشتها اور

  3. ghazal 2 آذر 1401 در 6:51 ب.ظ - پاسخ

    سلام من فقط میخوام صورتم و گونه‌هام تپل شه روزی چند بار و چجوری مصرف کنم؟

    • پشتیبانی سایت 5 آذر 1401 در 8:30 ق.ظ - پاسخ

      سلام پیشنهاد می کنم این مطلب رو مطالعه بفرمایید.

  4. فتانه 2 دی 1401 در 2:17 ق.ظ - پاسخ

    سلام من میخوام باسن و سینه و صورت پر بشه چه چیزی چطوری بخورم

    • Nesa 17 مرداد 1402 در 1:04 ق.ظ - پاسخ

      سلام وقتتون بخیر
      من برای تپلی صورت میخوام آیا تاثیری داره و اینکه چند وقت طول میکشه برای تپلی یه نکته دیگه آیا بعد مصرفش احتمال بازگشت داره دوباره لاغر بشه صورتت ممنون میشم توضیح بدید 🙏

    • Omid 9 شهریور 1402 در 2:15 ق.ظ - پاسخ

      سلام بهت میگم سریع انجام بده

  5. زری 16 دی 1401 در 11:30 ق.ظ - پاسخ

    سلام پودر جوانه گندم برای دیابت خوبه یعنی قند خون بالا نمیبره؟

  6. CruShaMi 18 دی 1401 در 8:21 ق.ظ - پاسخ

    سلام من گندم پوست کنده دارم چطوری میتونم به عنوان چاقی ازش مصرف کنم؟ ( طرز مصرف)

  7. سحر 10 بهمن 1401 در 3:17 ب.ظ - پاسخ

    سلام آیا کسی از جوانه گندم خانگی برای چاقی استفاده کرده و نتیجه داشته یا ن؟؟؟؟؟

    • شادی 9 آبان 1402 در 1:47 ب.ظ - پاسخ

      سلام استفاده کردی.از جوانه گندم؟

  8. نازگل 11 بهمن 1401 در 5:02 ب.ظ - پاسخ

    سلام من میخام چاق شم هم بدن هم صورت چجوری جوانه گندم مصرف کنم روزی چند
    آیا میشه جوانه گندم با آب ولرم خورد

    • عرفان 28 فروردین 1402 در 8:14 ق.ظ - پاسخ

      نیم ساعت بعداز صبحانه با شیر و عصل میل کن صددرصد جواب میگیری

      • وحیید 28 تیر 1402 در 12:53 ق.ظ - پاسخ

        سلام بهترین زمان مصرف پودر جوانه گندم واسه چاقی صورت چه وقتیه ؟

        • ابوالفضل 21 مرداد 1402 در 9:03 ب.ظ - پاسخ

          سلام چن روزه چاق میکنه و چه موقعی مصرف شه؟!

    • عرفان 28 فروردین 1402 در 8:16 ق.ظ - پاسخ

      برای بدنت هم از قهوه لاته دکتر بیز استفاده کن بعداز صبحانه و بین ساعت چهار تا هفت غروب میل کن

  9. Kosar 5 خرداد 1402 در 9:04 ب.ظ - پاسخ

    چرا تلخه مزش چیکارکنم بتونم بخورم

  10. نازی 12 خرداد 1402 در 8:37 ق.ظ - پاسخ

    من میخام فقط صورتم چاق بشه …چه موقع و چه مقدار استفاده کنم لطفا بگید … بعد چن روز نتیجه میده؟؟

  11. ناشناسم😁 15 خرداد 1402 در 10:57 ق.ظ - پاسخ

    اصلا چاق نکرد استفاده کردم

  12. مریم 15 خرداد 1402 در 12:09 ق.ظ - پاسخ

    سلام من پودرجوانه گندم دکتربیز،مصرف میکنم برای چاقی صورت ،دوهفته شده ولی نتیجه ای نکرفتم،چقدردیگه بایدبخورم؟

    • الهه 5 مهر 1402 در 11:58 ب.ظ - پاسخ

      سلام حداقل ۴۰ روز حداکثر دوماه

  13. فاطمه 13 تیر 1402 در 10:37 ق.ظ - پاسخ

    سلام خسته نباشید ببخشید من یه مدت پودر‌جوانه گندم بعد از خوردن غذا می‌خوردم وزنم خیلی رفته بالا من فقط میخواستم صورتم پر بشه و تازگیا چون دیدم وزنم رفت بالا دیگه نخوردم و صورتم یکمی آب رفته زیر‌ چشم هامم گود سیاهی رفته من چیکار کنم وزنم بیاد پایین ولی با خوردن پودر صورتم تپل بمونه فقط وزنم‌ بیاد پایین

  14. مریم 16 تیر 1402 در 8:20 ب.ظ - پاسخ

    من ودخترم حدودا،،دوماه مصرف میکنیم ولی صورتمون چاق نشده..برندواسم خاصی بایدمصرف کرد؟

  15. وحید 28 تیر 1402 در 8:25 ق.ظ - پاسخ

    سلام واسه چاقی پودر جوانه گنددم رو قبل از غذا بخورم یا بعد از غذا ؟

  16. نازنین 4 مرداد 1402 در 5:07 ب.ظ - پاسخ

    دوستان عزیز هیچ چیزه موضعی وجود نداره فقط قسمتی از بدن شما رو یا خمینطور صورتتون رو چاق یا لاغر بکنه . ما میدونیم ک جوانه گندم چاق کنندس مخصوصا اگر بعد غذا میل بشه حالا بستگی ب جذب بدن شما داره ک همیشه کدوم قسمت زود لاغر یا پر میشه

  17. ابوالفضل 21 مرداد 1402 در 9:08 ب.ظ - پاسخ

    سلام وقتتون بخیر پودر جوانه گندم چن روزه چاق میکنه ؟!

  18. ابوالفضل 21 مرداد 1402 در 9:09 ب.ظ - پاسخ

    سلام چن روزه چاق میکنه و چه موقعی مصرف شه؟!

  19. کمکم کنید فوری 24 مرداد 1402 در 10:16 ب.ظ - پاسخ

    سلام وقت بخیر پودر جوانه گندم تِژین برای چاقی صورت خوبه ؟
    من تازه پودر رو تهیه کردم و نمیخام بدنم چاق بشه چون استخون بندیم درشته شونه هام بزرگه صورتم لاغر شده
    میخاستم بدونم روشی هست بدنم چاق نشه فقطو فقط صورتم چاق شه لطفا جواب بدین.
    و لطفا نگید این مطلب رو مطالعه کنید چون خیلی خوندم ولی جواب سوالم داخلش نبود خیلی ممنون

  20. یک معلم 31 مرداد 1402 در 8:46 ق.ظ - پاسخ

    سلام .‌می تونید خودتون درست کنید جوانه ی گندم رو خیلی مطمئن و با صرفه اس . همونجوری هم میشه جوانه رو استفاده کرد و اگه بخواین پودر بشه می تونید خشک کنید و بعد آسیاب کنید .
    نحوه ی درست کردن جوانه ی گندم تو اینترنت هست .

  21. یک معلم 31 مرداد 1402 در 8:48 ق.ظ - پاسخ

    برا چاقی صورت روزی یه قاشق با ماست میل کنید

  22. امین 19 شهریور 1402 در 8:35 ق.ظ - پاسخ

    دور شکم هم چاق میشه؟

  23. امین 19 شهریور 1402 در 6:36 ب.ظ - پاسخ

    سلام اگه هر روز صبح یک قاشق مرباخوری از جوانه گندم مصرف کنم باعث چاقی و تناسب اندام میشود

    • امین 19 شهریور 1402 در 6:37 ب.ظ - پاسخ

      و بعد چند روز تاثیر میذاره با این طریقه

    • الهه 6 مهر 1402 در 12:00 ق.ظ - پاسخ

      سلام
      مربا خوری نه چای خوری ،با شیر ، ظهر هم یه
      دونه قرص مخمر آبجو

  24. Sadaf 29 شهریور 1402 در 11:03 ق.ظ - پاسخ

    سلام من حدودا سه چهار روزه که از جوانه گندم استفاده میکنم این پودر رو من از عطاری تهیه کردم که پیش خودم همه چیشو میخلوط کرد الان تو چند روز من تاثیرشو میبینم ،گفتن که فقط با نوشیدنی بخورین با ماست نگفتن .

  25. شادی 9 آبان 1402 در 1:49 ب.ظ - پاسخ

    سلام استفاده کردی.از جوانه گندم؟

ارسال دیدگاه

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

مطالب مرتبط

پرطرفدارترین محصولات

دسته مقالات