بهترین کرم دور چشم

مدت زمان مطالعه 2,4 دقیقه

ناحیه دور چشم جایی است که اولین نشانه‌های افزایش سن با چروک‌های ریز یا پف بروز می‌کند و با تیره‌شدن می‌تواند روی زیبایی کلی ظاهر ما اثر بگذارد.
به همین دلیل باید مراقبت‌های ویژه‌ای از ابتدای جوانی برای این ناحیه انجام داد تا ظاهر خوب خود را همیشه حفظ کند.

از آن‌جا که پوست این ناحیه حساس‌تر و نازک‌تر از سایر نقاط بدن است، نمی‌توان با همان محصولاتی از آن مراقبت کرد که برای دیگر نواحی بدن یا حتی صورت استفاده می‌کنیم و باید دنبال محصولاتی ویژه و مناسب برای آن باشیم.

به همین دلیل، در این مطلب از مجله سینره قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین کرم دور چشم ایرانی و خارجی بپردازیم. با ما همراه باشید تا بهترین کرم مناسب دور چشم را پیدا کنید.

معرفی بهترین کرم‌‌های دور چشم (ایرانی و خارجی)

برندهای ایرانی و خارجی زیادی سعی کرده‌اند تا بهترین کرم دور چشم را برای جلوگیری از چین‌وچروک، پف و تیرگی دور چشم به بازار ارائه کنند؛ اما طبق نظر متخصصان و مصرف‌کنندگان، تنها برخی از این محصولات فیلترهای لازم را گذرانده‌اند و توانسته‌اند خوش بدرخشند.

کرم دور چشمی برای شما مناسب است که بتواند با آبرسانی مناسب پف، تیرگی و چروک‌های اطراف چشم را از بین ببرد.

در ادامه، ابتدا به معرفی برندهای ایرانی می‌پردازیم و سپس برندهای خارجی را بررسی می‌کنیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

معرفی بهترین کرم دور چشم ایرانی

اگر می‌خواهید با پرداخت مبلغ معقولی، بهترین کرم دور چشم را داشته باشید، پیشنهاد ما به شما خرید یک کرم دور چشم ایرانی از لیست زیر است.

با خرید این کرم‌های دور چشم، مبلغ کمی را هزینه می‌کنید” ولی نتیجه قابل قبولی را خواهید گرفت. با ما همراه باشید.

1. کرم دور چشم سینره

به دنبال محصولی هستید که لک‌ها و تیرگی‌های اطراف چشمتان را بهبود ببخشد و به اندازه قابل توجهی کمتر کند؟ اولین پیشنهاد ما به شما کرم دور چشم سینره است.

کرم دور چشم سینره

با استفاده از کرم دور چشم سینره، میزان گردش خون زیر پوست اطراف چشمتان به‌طرز قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. پیامد افزایش گردش خون در این ناحیه پوست بهتر تغذیه می‌شود و ظاهر شاداب‌تر، شفاف‌تر و جوان‌تری پیدا می‌کند.

از طرفی این کرم رطوبت‌رسانی به پوست را تشدید می‌کند و در نتیجه در رفع سیاهی دور چشم (در صورتی که ارثی نباشد) اثرگذاری فوق‌العاده‌ای دارد.
همچنین پف دور چشم را تا حدود بسیار زیادی رفع کرده و از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند.

کرم دور چشم سینره با افزایش کلاژن و الاستین پوست دور چشم، با چین‌وچروک مقابله می‌کند، اثر آنتی‌اکسیدانی بسیاری قوی دارد و می‌تواند رادیکال‌های آزاد را رفع کند.

در تولید این کرم هیچ تست حیوانی انجام نشده است. شما می‌توانید از ۲۵ سالگی این کرم را برای پیشگیری از چروک استفاده کنید؛ هرچند سن‌های پایین‌تر برای رفع سیاهی می‌توانند از آن بهره ببرند.

کرم دور چشم سینره یک کرم همه چیز تمام است و از آن به عنوان بهترین کرم دور چشم یاد می‌شود.

2. کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای 40 سال

کرم دور چشم سینره بالای ۴۰ سال با بهره‌گیری از پپتیدهای موثر، ساخت رشته‌های پروتئینی در پوست را تسریع می‌کند. هر چقدر میزان پروتئین‌های پوست بیشتر باشد، عمق چین و چروک در اطراف چشم کاهش می‌یابد و افتادگی پوست در نواحی اطراف چشم به طرز چشمگیری کمتر خواهد شد.

کرم دور چشم سینره مخصوص افراد بالای 40 سال

این کرم جلوی انقباض عضلات دور چشم را می‌گیرد و به این ترتیب خطوط پنجه‌کلاغی را کمرنگ می‌کند.

علاوه بر این‌ها، این کرم هم در رفع سیاهی و پف دور چشم موثر است، بدون تست حیوانی تولید شده و کار رطوبت‌رسانی پوست دور چشم را هم انجام می‌دهد.

 

3. کرم دور چشم لافارر

دومین کرم ایرانی از لیست بهترین برند کرم دور چشم، کرم دور چشم لافارر است. کرم دور چشم لافارر آبرسانی قوی برای پوست اطراف چشم است و چین و چروک‌های اطراف چشم را تا حد زیادی رفع کند.

کرم دور چشم لافارر

جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست، افزایش سطح کلاژن‌سازی پوست اطراف چشم و از بین بردن چروک‌های این ناحیه از دیگر ویژگی‌های کرم دور چشم لافارر است.

4. کرم دور چشم پرودرما

کرم دور چشم پرودرما در جایگاه سوم لیست بهترین کرم زیر چشم قرار می‌گیرد. این برند با وجود ایرانی بودن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کرم دور چشم پرودرما

کرم دور چشم پرودرما با آبرسانی قوی پوست، می‌تواند چین و چروک‌های پوست را از بین ببرد و از آنجایی که در ترکیبات این کرم رتینول وجود دارد، کلاژن‌سازی پوست در اطراف چشم را بیشتر می‌کند.

5. کرم دور چشم درمالفیت

این کرم با هدف کم‌رنگ کردن و از بین بردن حلقه‌های تیره اطراف چشم برای افرادی تهیه شده که از تیرگی اطراف چشم رنج می‌برند.

کرم دور چشم درمالفیت

این کرم ضدالتهاب است و خاصیت آبرسانی بالایی دارد. دارای خواص آنتی اکسیدانی است و حلقه‌های تیره دور چشم را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

 

6. کرم دور چشم اسکین وان

کرم روشن‌کننده دور چشم اسکین وان در ترکیبات خود دارای مقدار زیادی ویتامین سی است که همین امر موجب می‌شود چین و چروک‌های سطحی اطراف چشم از بین بروند.

کرم دور چشم اسکین وان

همچنین با کمک این کرم می‌توانید سلول‌های پوستی دور چشم را بازسازی کنید و به همین ترتیب میزان پف اطراف چشم‌هایتان بسیار کمتر خواهد شد.

7. کرم دور چشم هیدرودرم

شرکت هیدرودرم با تولید این کرم دور چشم، تمرکز خود را روی نوسازی سلول‌های پوستی اطراف چشم گذاشته است. این محصول در ترکیبات خود دارای رتینول و ویتامین E است که میزان کلاژن‌سازی را در سطح پوست افزایش می‌دهند و همین باعث می‌شود میزان چین و چروک‌ها و تیرگی‌های پوست اطراف چشم را به‌طرز چشمگیری کاهش دهد.

کرم دور چشم هیدرودرم

افزایش استحکام، تقویت خاصیت کشسانی و کمتر شدن افتادگی پوست دور چشم از مزایای استفاده از کرم دور چشم هیدرودرم است.

8. کرم دور چشم نئودرم

آخرین کرم دور چشم از لیست بهترین کرم‌های دور چشم ایرانی کرم دور چشم نئودرم است که فاقد پارابن است و به هیچ عنوان برای پوست مضر نیست.

کرم دور چشم نئودرم

این کرم برای انواع پوست قابل استفاده است و گردش خون در پوست اطراف چشم را بهبود می‌بخشد. ترمیم چین و چروک و افزایش خاصیت ارتجاعی اطراف چشم از دیگر مزایای استفاده از کرم دور چشم نئودرم است.

 

معرفی بهترین کرم دور چشم خارجی

می‌رسیم به بخش جذاب معرفی بهترین کرم دور چشم خارجی! در لیست زیر چند مورد از بهترین کرم برای خشکی دور چشم را که در سطح جهانی معروفند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند، معرفی می‌کنیم.

1. کرم دور چشم شیسیدو بنفیانس

یک کرم همه‌کاره می‌خواهید؟ پیشنهاد ما به شما کرم دور چشم شیسیدو بنفیانس است؛ اما خب طبیعتا باید هزینه زیادی را بپردازید.

کرم دور چشم شیسیدو بنفیانس

این کرم دارای اسکوالان و پپتاید در ترکیبات خود است که همین موجب شده آبرسانی قوی باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های کرم دور چشم شیسیدو می‌توان به خاصیت لیفت‌کنندگی و قفل کردن رطوبت در منافذ پوست اشاره کرد. این کرم مناسب انواع پوست‌هاست و پف زیر چشم را نیز از بین می‌برد.

2. کرم دور چشم آل ابوت آیز کلینیک

این کرم در ترکیبات خود، دارای کلاژن طبیعی است. کلاژن کمک می‌کند چین و چروک در اطراف چشم تشکیل نشود یا اگر وجود دارد، به‌‌طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. مواد آسیب‌رسان نظیر پارابن، الکل و چربی در این محصول وجود ندارد. این کرم مناسب انواع پوست‌هاست.

3. کرم دور چشم لیفت شنل

شنل برند گرانی است که در زمینه محصولات مراقبت پوستی نیز از پیشتازان به حساب می‌آید و کرم دور چشم آن در لیست بهترین کرم دور چشم قرار می‌گیرد.

کرم دور چشم لیفت شنل

دور چشم لیفت شنل را می‌توان معروف‌ترین کرم برای رفع تیرگی و پف اطراف چشم دانست. این کرم یک لیفت‌کننده قوی است و پوست اطراف چشم را جوان می‌کند. در نتیجه چروک‌های سطحی اطراف چشم کمتر خواهد شد.

4. کرم دور چشم شب بازسازی‌کننده استی لادر

بهترین کرم برای رفع تیرگی دور چشم را به جرئت می‌توان کرم دور چشم شب بازسازی‌کننده استی لادر را نامید. این محصول خاصیت درمانی دارد و بسیار ارزان‌تر از کرم دور چشم شیسیدو و شنل است.

کرم دور چشم شب بازسازی‌کننده استی لادر

همچنین این کرم مناسب انواع پوست است و خواصی نظیر ضد آلودگی، ضدالتهاب و ضد حساسیت بودن را دارد.

 

5. کرم دور چشم دیور کپچر توتال

برند دیور را همه می‌شناسند. تقریبا تمام محصولات تولیدشده توسط برند دیور بسیار گران‌قیمت هستند و کرم دور چشم این برند نیز در دسته کالاهای بسیار لوکس و بهترین کرم دور چشم دنیا قرار می‌گیرد.

کرم دور چشم دیور کپچر توتال

اگر می‌خواهید در مدت زمان کوتاهی نتیجه مطلوبی بگیرید، از کرم دور چشم دیور کپچر توتال استفاده کنید.

6. کرم دور چشم تاچا

یک آبرسان قوی و غول همه‌کاره و در یک کلام؛ بهترین کرم دور چشم!. رفع چروک، گودی، تیرگی و پف اطراف چشم یکی از مزایای استفاده از کرم دور چشم تاچا است.

کرم دور چشم تاچا

این کرم هیچ بویی ندارد و از محصولات عطری در ترکیبات آن استفاده نشده؛ در نتیجه به هیچ عنوان شما به کرم دور چشم تاچا، حساسیت نشان نخواهید داد.

 

7. کرم دور چشم ابی رویال گرلن

آخرین کرم دور چشم از لیست بهترین کرم دور چشم، کرم دور چشم ابی رویال گرلن است که می‌تواند با یک معجزه خطوط عمیق و سطحی پوست اطراف چشم را برطرف کند. بافت این کرم بسیار سبک و ابریشمی و مناسب انواع پوست است.

کرم دور چشم ابی رویال گرلن

ویژگی‌های بهترین کرم دور چشم

کرم‌های دور چشم باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند تا به انتخاب شما تبدیل شوند.

بسیاری از کرم‌های دور چشم بافت سبکی دارند. از آنجایی که پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است، پس از استفاده از کرم‌هایی که بافت سنگینی دارند، شما حس ناخوشایندی خواهید داشت.

پس اولین نکته برای خرید کرم دور چشم این است که بافت سبکی داشته باشد.

ویژگی‌های بهترین کرم دور چشم

غیر از این مورد، با توجه به نیاز پوست دور چشم خود، ویژگی‌هایی را که در ادامه نام می‌بریم، در نظر بگیرید تا برای خرید بهترین کرم دور چشم به نتیجه برسید.

  • کاهش‌دهنده چین و چروک اطراف چشم
  • کاهنده پف دور چشم
  • از بین برنده تیرگی‌های دور چشم
  • بازسازی و ویتامین‌رسانی به سلول‌های اطراف چشم
  • آبرسانی نواحی دور چشم
  • سفت‌کننده نواحی اطراف چشم

انتخاب بهترین کرم برای دور چشم

ممکن است با خواندن لیست بالا سردرگم شده باشید که کدام یک از کرم‌های نام‌برده‌شده مناسب هستند. حقیقت این است که شما باید با توجه به نیاز خودتان، بهترین کرم دور چشم را تهیه کنید.

می‌خواهید دور چشمتان روشن‌تر شود یا پف چشمتان کمتر شود؟ شاید هم می‌خواهید چروک‌های سطحی اطراف چشمتان کمتر شود.

با توجه به نیاز خود، بهترین کرم دور چشم را برای خود انتخاب کنید.

 

سوالات متداول

از چه سنی باید استفاده از کرم دور چشم را آغاز کنیم؟

پس از ۲۵ سالگی تولید کلاژن در پوست بسیار کمتر از گذشته می‌شود و به مرور علائم پیری آغاز می‌شود. بهتر است استفاده از کرم‌های دور چشم را از 25 سالگی آغاز کنید.

 

چه زمانی باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

پس از تمیز کردن پوست خود مقداری از کرم دور چشم را روی نواحی مدنظر بزنید و به‌آرامی ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود. از کرم دور چشم هم شب و هم روز می‌توانید استفاده کنید؛ ولی اگر کرم دور چشم شما دارای ترکیباتی مثل رتینول باشد، باید آن را در روتین شب خود جا دهید.

ارسال دیدگاه

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

مطالب مرتبط

پرطرفدارترین محصولات

دسته مقالات