کرم پف کننده صورت

مدت زمان مطالعه 0,1 دقیقه

زیبایی، گوهر گرانبهایی است که افراد پس از اینکه آن را از دست می دهند، متوجه ارزش آن می شوند و در صدد جبران برمی آیند. شکل صورت یک فرد به طور طبیعی در طول زندگی او تغییر می کند زیرا پیری می تواند منجر به کاهش چربی یا میزان عضله در اطراف صورت شود. فرم صورت نیز بسته به وزن فعلی بدن فرد و میزان عضله وی می تواند متفاوت باشد.

همان طور که می دانید زیبایی صورت افراد به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین بر اثر اتفاقات مختلفی ممکن است زیبایی صورت خدشه دار شده یا از بین برود. از جمله اتفاقاتی که باعث خدشه دار شدن زیبایی پوست صورت می شود می توان به لاغر شدن صورت بر اثر کم کردن وزن، دیابت ، اختلالات هورمونی و …. اشاره کرد.
برخی از افراد ممکن است بخواهند صورت خود را چاق تر کنند تا ظاهری گردتر ، پرتر یا کامل تر در صورت خود داشته باشند. البته امروزه داشتن صورت های استخوانی و کشیده بسیار جذاب تر است و مد نیز به این نوع صورت ها روی آورده است.

درمان لاغری صورت

درمان لاغری صورت

درمان لاغری صورت

لاغری صورت برای بسیاری از افراد، اتفاق ناگواری است زیرا زیبایی آن ها را از بین می برد. به همین علت چنین افرادی به دنبال راه حلی برای درمان لاغری بیش از حد صورت خود هستند. برای درمان لاغری صورت، راه های مختلفی از جمله تزریق ژل و چربی، درمان های خانگی و استفاده از انواع کرم ها وجود دارد.
در این مقاله به بررسی کرم پف کننده صورت که یکی از انتخاب های افراد برای درمان لاغری صورت است و عوارض این کرم های چاق کننده صورت پرداخته ایم.

کرم پف کننده صورت

برندهای مختلفی اقدام به تولید کرم پف کننده یا چاق کننده صورت کرده اند. ممکن است در معرفی چنین محصولاتی با عنوان کرم گونه گذار، کرم حجم دهنده، کرم فرم دهنده و … نیز مواجه شوید که همگی از انواع کرم پف کننده صورت هستند. از جمله این برندها، می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• والنسی
• فلور
• اولاین
• لیپوفیلر ژیورل

مکانیزم عملکرد کرم پف کننده صورت

بیشتر ما با پوستی غنی از کلاژن متولد می شویم که توسط فیبروبلاست های پوستی حفظ می شود. با افزایش سن، تولید کلاژن ها بسیار کند می شود. البته نمی توان تاثیر مواد خوراکی ها و آب و هوا را در کند شدن تولید کلاژن های پوست نادیده گرفت.
کرم های پف کننده صورت از طریق منافذ پوست به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند و به واسطه شکستن سلول های ملانین که تغییر شکل یافته اند، پوست را زیباتر و روشن تر می کند. هم چنین باعث حجم دهی به عضلات صورت و گردن می شود. این روند در بازه زمانی بین دو الی سه هفته انجام می پذیرد. و در پایان این مدت باعث پف کردن صورت، دور چشم ها و گردن می شود. این کرم ها مکانیزمی شبیه به کرم های لایه بردار دارند که با پاکسازی منافذ پوست (بدون باز کردن منافذ) باعث لیفتینگ و فرم دهی به پوست می شود.
لازم به ذکر است که اکثر کرم های پف کننده دارای تاثیری موقتی هستید و بعد از مدتی، صورت به حالت اولیه برمی گردد.
به طور کلی نمی توان خیلی راحت، صورت را چاق کرد و با افزایش وزن بدن، صورت نیز چاق و پرتر نشان داده می شود. اما برخی روش های طبیعی را می توان در درمان لاغری صورت به کار برد که به برخی از آن ها اشاراتی می کنیم:

عوارض کرم چاق کننده صورت

کرم های چاق کننده یا پف کننده صورت، ممکن است عوارضی را از خود برجای بگذارند که از جمله این عوارض می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قرمزی پوست
  • خارش پوست
  • ایجاد جوش

البته این عوارض در همه افراد دیده نمی شود و بنا به شرایط بدنی خاص افراد ممکن است این عوارض بروز کند.

روش های خانگی چاق کردن صورت

روش های خانگی چاق کردن صورت

روش های خانگی چاق کردن صورت

زمانی که از مفید بودن یک محصول شیمیایی اطمینان نداریم، بهترین، ارزان ترین و کم خطرترین گزینه، جایگزین کردن روش های خانگی برای رسیدن به هدف مورد نظر است. چاق کردن صورت هم مثل سایر امور می تواند توسط روش های خانگی انجام پذیرد. تنها نکته ای که در مورد انجام روش های خانگی مهم است و باید به آن توجه شود اینست که رسیدن به نتیجه مطلوب در استمرار و صبور بودن است و نمی توان توقع جواب گرفتن سریع از روش های خانگی داشت. در ادامه به برخی از روش های خانگی چاق کردن صورت اشاره شده است.

  • ماساژ و ورزش های مخصوص صورت
  • استفاده از سیب زمینی آب پز یا سیب زمینی سرخ شده
  • نوشیدن آب و آبمیوه های طبیعی به مقدار فراوان
  • خوردن نارگیل
  • انجام ورزش های هوازی
  • مصرف روزانه کلم، هویج و کاهو
  • خوردن شیره خرما و شیره انگور
  • استفاده از روغن زیتون، نارگیل، آووکادو، بادام و …
  • استفاده از ماسک های خانگی آبرسان مانند ماسک عسل، سیب، شیر، تخم مرغ، آووکادو، بلغور جو دوسر، موز و خیار

امیدواریم از مطالعه مقاله کرم پف کننده صورت در سایت سینره استفاده لازم را برده باشید و بتوانید بهترین روش برای چاق کردن صورت و پرتر نشان دادن آن را انتخاب کنید.

4 دیدگاه

  1. Abbas 31 مرداد 1402 در 10:37 ب.ظ - پاسخ

    با درود.کرمی برای پف و روشن کردن صورت میخوام که اثراتش فوری باشه، لطفا راهنمایی کنید و نحوه سفارش و خرید را بفرمایید.ضمنا صداقت در کار بهترین معرف و تبلیغه که هر نفر میتواند حداقل ده نفر را ترقیب به خرید محصول کنه. با تشکر.

    • پشتیبانی سایت 4 شهریور 1402 در 11:01 ق.ظ - پاسخ

      سلام، برای پف صورت محصولی رو نداریم. ولی برای روشن شدن پوست پیشنهاد می کنم از کرم ویتامین سی یا کرم روشن کننده و ضد لک استفاده کنید و در کنارش حتما استفاده از ضدآفتاب و تمدیدش رو فراموش نکنید.

  2. محمد 9 آذر 1402 در 12:35 ق.ظ - پاسخ

    سلام.
    برای چاقی صورت کرم میخوام که صورتم چاق بشه بصورت دایمی

    • mohegh 9 بهمن 1402 در 3:50 ب.ظ - پاسخ

      دوست عزیز
      سینره، کرم چاق کننده صورت نداره
      با متخصص تغذیه مشورت کنید

ارسال دیدگاه

مطالب مرتبط

  • دسته بندی: نکات زیبایی

پرطرفدارترین محصولات

دسته مقالات